FANDOM

Witaj na Wiki NECauuFactory

Wiki NECauuFactory jest wspaniałe. Strona Wiki NECauuFactory jest beztlenna... Tfu! BEZCENNA!

NECauuFactory

Jest ,,nieforumową" wersją NECauuLabs. Jest jeszcze wspanialsza od pierwowzoru. :) Jest to zmutowany projekt szkolny. Opisując substancje korzystamy z bezpłatnych programów graficznych i... wiedzy z książek oraz własnej wiedzy.

Nasze logo:
Obrazek

Kto to stworzył?

Obecnie NEC jest tworzone przez troje uczniów gimnazjum - Amikusa, Saao (Evę) i Ocieca (którego jeszcze nie ma na naszej Wikii).

Historia NEC

Pierwszą wersję NEC zrobił Amikus. Był to plik doc z tabelką z informacjami o chemii organicznej. Wkrótce potem Amikus i Saao (Eva) wpadli na pomysł żeby razem stworzyć jeszcze doskonalszą wersję NEC. Zaczęły się prace nad pomysłem zrobienia nowego NEC. Znajomy Evy zaproponował utworzenie Wiki, jednak Eva i Amikus stwierdzili, że na początek będzie lepiej zrobić forum, by można również dyskutować na nim na temat artykułów. Tak powstało NECauuLabs. Po jakimś czasie jednak Amikus postanowił powrócić do wizji Wikii i stworzył NECauuFactory. Niedługo wystartuje 4. wersja NEC czyli NECAuu!

Kategorie

Drzewko kategorii i artykułów Samych kategorii tu nie przedstawię, ponieważ stworzyła się z nich już mała sieć, której nie da się tu przedstawić.